-
Fælge &
Komplethjul -
Dæk
-
Kampagner
- Sommerhjul med alufælge
- Vinterhjul med alufælge
- Vinterhjul med stålfælge
- Helårshjul med stålfælge
- Tilbehør
- Support
- Mine Info
-
Returvarer og reklamationer
(Hent Pakkeinstrukser for returvarerher) - og læs nederst på denne side, hvordan varerne skal pakkes og gøre klar.
(Hent Reklamationsrapporther. SKAL altid vedlægges og mailes til rma@eurowheels.dk
(Hent Detailforskrifter for køretøjerher)
(Hent Om bærende elementer (fra Vejledning for Statens Bilinspektion)her)
(Hent Bekendtgørelse om godkendelse og syn af køretøjerher)
Returnering af varer
Har du eller din kunde fortrudt et køb tilbyder vi som en ekstra service ofte muligheden for, at du kan returnere varen til os. Du kan se vilkår og betingelser, samt starte en returforespørgsel ved at klikke her.
Fremgangsmåde: Brug ovenstående link. Ved tvivl eller usikkerhed kontakt os via telefon eller mail, så guider vi gerne.
Fejlleverede varer
Vi sørger for at rydde op efter os selv. Leverer vi noget forkert henter vi det naturligvis selv retur og det krediteres 100% (med mindre andet aftales) og leverer det korrekte i henhold til aftale.
Du sørger for kopi af faktura, varer skal være i perfekt stand og med original emballage, og skal returforsendelsen sendes til Eurowheels skal emballeringen være i orden (se pakkeinstruks på hjemmesiden).
Fremgangsmåde: Kontakt os på telefon eller via mail.
Reklamationer
Problemer med varer fra os? Vi anbefaler, at du orienterer dig i vores tjeckliste først. Enten kan du selv løse det, eller også er du klædt bedre på, når vi skal hjælpe dig videre.
Du sørger for, at:
- Garantibetingelserne er opfyldt (pkt. 8 i vores salgs- og leveringsbetingelser på faktura el. på hjemmesiden). Bemærk især, at beskadigede dæk og fælge, som fx. er kantstenspåkørte ikke er reklamationsberettigede.
- Maile illustrative billeder samt reklamationsrapport (RMA-rapport) til os på rma@eurowheels.dk. Dette er ofte nok til at kunne vurdere om det kan betale sig at indsende RMA'en til os.
- Indsende for egen regning det/de produkter, som du ønsker at reklamere over. Bemærk flg. retningslinjer for forsendelser til os:
- i. Husk at vedlægge en udfyldt RMA-rapport (udfyld den så præcist og fyldestgørende som muligt, inkl. fakturanr.).
- ii. Det fremsendte skal være tilstrækkeligt rengjort.
- iii. Ved reklamationer er det KUN de varer, der reklameres over, der skal sendes til os. Eksempel: Er der en reklamation på en fælg skal dækket ikke følge med, og omvendt. Det gælder dog ikke, når vi har leveret det som komplethjul.
- iv. Skal RMA'en sendes til Eurowheels skal emballeringen være i orden (se pakkeinstruks på hjemmesiden).
Du kan forvente flg. fremgangsmåde: Vi fremsender nye varer til dig, hvis/når RMA’en godkendes enten ud fra tilsendte billeder og RMA-rapport, eller efter visuel og maskinel kontrol på indleverede varer.
Vi vil som udgangspunkt erstatte godkendte reklamationer med nye identiske varer, eller i samråd med kunden et tilsvarende, alternativt produkt. Kun i særlige tilfælde vil der blive udstedt en kreditnota.
Er der slidtage på produktet vil der blive beregnet en procentuel erstatning.
Hvis en returforsendelse ikke kræver inddragelse af leverandør eller anden tredje part er den normalt færdigbehandlet senest 5 arbejdsdage efter modtagelsen.
Skal en leverandør eller anden tredje part inddrages sørger vi for at forfølge sagen nøje for at sikre den hurtigst mulige afklaring. Dette vil kun ske i særtilfælde, da vi som udgangspunkt ønsker alle RMA’er afklaret hurtigst muligt.
Når vores reklamationsansvarlige har godkendt en reklamation vil der blive sendt en mail herom og/eller oprettet en ny ordre el. kreditnota.
Fremgangsmåde: Kontakt os på telefon eller via mail.
Vi takker for tilliden. I kan se frem til en hurtig afklaring.
EUROWHEELS A/S - Mønstedsvej 8 - 8600 Silkeborg - Telefon 70 20 10 55 - Online betaling med Dankort / Visa Dankort | Choose language |